EHBO Clinics in mei

Als EHBO vereniging St. Camillus Vogelenzang – De Zilk houden wij op
woensdag 8 mei a.s. in het Dorpshuis van Vogelenzang een EHBO Clinic.
Op woensdag 15 mei a.s. wordt dezelfde EHBO Clinic gehouden in het Trefcentrum de Duinpan in De Zilk. Iedereen komt wel eens in een situatie terecht waarin eerste hulp geboden moet worden. Maar wat moet je dan doen? Hoe kan je helpen? In welke volgorde? En: wat moet je vooral NIET doen? Heeft u geen ervaring met de eerste hulp, maar u bent wel nieuwsgierig wat de EHBO nu precies inhoudt? Wilt u hier meer over weten dan kunt u op een van deze avonden van 19:30 tot 21:30 uur vrijblijvend langs komen voor informatie. Er zijn geen kosten aan verbonden en u kunt zich ook gelijk inschrijven voor een van de cursussen die wij als vereniging geven. Wij hopen u dan ook te mogen begroeten op een van deze Clinics.