Bestuur

Het bestuur van de vereniging bestaat uit 5 personen, waaronder een voorzitter, een secretaris, een penningmeester, een verbandmeester en overige bestuursleden. Hier volgt een globale omschrijving van de taken van de bestuursleden.

Onder aan de tabel treft u ook enkele medewerkers aan.

FunctieNaamTaken
VoorzitterMarco KockDe algemene leiding over de vereniging; Zorg dragen voor het goed functioneren van het bestuur; Vertegenwoordigen van de vereniging naar buiten toe.
SecretarisJohn van RoodenContact houden met alle soorten instanties en verenigingen; Aanvragen van verlengingen, insignes en cursussen; Notuleren van vergaderingen: Bijhouden van de ledenadministratie en een archief; Maken van een jaarverslag
PenningmeesterCiska te BoekhorstDe financiële begroting maken en deze bewaken; Berekenen van de lesgelden:
Innen van de baten; Leiding geven aan financiële acties; Registreren van ontvangsten en uitgaven; Zorgen voor de subsidies.
BestuurslidMarco Steenbakkers
BestuurslidBastiaan van Noort
Materiaalbeheer (Verbandmeester) / coördinatie hulpverlening evenementenTijdelijk via secretariaat (vacant)Inkopen van de verbanden; De ontwikkelingen van de verband- en hulpmiddelen volgen; Zorg dragen over de verbandposten; Uitgifte van verband- en hulpmiddelen. Coördineren van de hulpverlening bij evenementen.
Het regelen van de benodigde hulpverleners voor evenement
Coördinatie pleisteractieMarco SteenbakkersHet coördineren van de pleisteractie.
WebsiteRoelien HillHet bijhouden en updaten van de internetsite in samenwerking met de voorzitter.