Vereniging

Onze EHBO vereniging is opgericht op 29 april 1952 en heeft tot doel het bevorderen van het verlenen van eerst hulp bij ongelukken. Wij trachten dit te bereiken door onder meer het verzorgen van EHV-cursussen in De Zilk.

Naast beginnerscursussen verzorgen wij ook de cursussen voor gevorderden, verbandleer, BLS, AED en EHV aan kinderen.

Onze cursussen vinden plaats in het trefpunt de Duinpan, Sportlaan 34 te De Zilk op de maandagavond. Het verzorgen van EHBO cursussen op andere locatie behoort tot de mogelijkheid.

Tevens verlenen wij hulpverlening bij diverse evenementen in de Vogelenzang, de Zilk en omgeving.

Onze leden komen niet alleen uit Vogelenzang of De Zilk maar ook uit andere plaatsen in de Bollenstreek.

Officiële naam: E.H.B.O. vereniging St. Camillus.

Datum oprichting: 29 april 1952

Statuten: Goedgekeurd bij het Koninklijk Besluit en gepubliceerd in de Staatscourant. Gewijzigd op 14 februari 1980.

Bestuur: Het bestuur bestaat uit 5 leden, waaronder een voorzitter, een secretaris, een penningmeester, verbandmeester en overig bestuurslid.

Dagelijks bestuur: Voorzitter, secretaris en penningmeester.

Inschrijving K.v.K.: Verenigingsregister nummer. 40595282

Bank: Rabobank Rekeningnummer: 3069.58.996

Hebt u vragen of opmerkingen dan kunt u deze naar ons mailen…. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk antwoorden. U kunt zich ook via e-mail aanmelden voor een EHBO cursus.